snabb uppdatering :)

God morgon :) tog mig en ordentlig sovmorgon ansåg mig behöva det idag med =) hihi

Så nu ska jag berätta lite snabbt vad jag haft för mig sedan i Torsdags :)

Torsdag: Skola då.. sedan så hoppade jag båda ponnyerna hemma eftersom det var så kallt och sparven är lite för långhårig dvs att han inte torkar så fort så ville inte ha honom i transport en timma och bli ner kyld.. synd hade behlvt träna men men :) Chili var mycket pigg och tyckte att livet var riktigt kul! =D Ida hon var lite trött i hjärnan så skrattade mest. sedan så tyckte vi det va kul att byta lite hästar gick väl bra dock han jag ramla av en gång hahah, hade vinterskor täckbyxor så jag känner att jag hade den bästa förmågan att sluta om mm hahah elller? ;) thihi nä men så kan det gå jaja så vare med  det ;)


längtar efter tävlingarna nuuu!! :D

Fredag: Ute ritt med Chili mycket nöjd ponny som ansåg att man kan bocka typ 300m ;) sötisen Sparven fick gå i ridhus idag med för att riktigt få igenom honom :) riktigt duktig! Kvällen spenderade jag med några från min klass och så var trevligt :)



Lördag: Red ut med Chili idag med han var riktigt duktig idag med samlade mycket mer idag duktig kille :) Sparven linade jag i djupsnö så han fick trampa riktigt bra :) Sendan på kvällen drog jag och var med Elin och Co trevligt att träffa dom igen <3


lille Qc :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0