ordentlig uppdatering! :)

Hej, gud nu var det på tok för längesedan jag skrev något här! :) Varit för mycket och jag har varit för trött... men nu är jag på G igen. Igår vart det varefall att jobba då som alla andra dagar unde lovet, Matilda var och red så gjorde hästarna åt henne och lite sådant! :) sedaqn vart det att rida ut med min lilla vita ponny, han sköte sig mycket bra kan galoppera "samlat" på halvlånga tyglar ute de ni och lydig som satan kan han också vara lille gubben! <3 Så vart det hem med Madde käka och så ge kväll!


Sibbe och Eleganth

Onsdag: Jobbade bara halvdag idag eftersom det är trettondagsafton, nu förstå rjag varför man uppskattar fredagar och halvdagar så himla mycket när man jobbar! :) Nog trivs jag allt med det jag jobbar med men saknar Emma.. inte alls lika kul som i sommras. Men men man ska inte klaga det är jusuper bra ändå bara lite ensamt ibland.
Så slutade man ju då som sagt efter lunch så red ut med lille Chili som höll på att bocka av mig.. haha asså han blir inte en dag äldre än 5 ;) Men de är allt bra roliga de där hästarna.


Smorde upp mina älskade stövlar idag igen! :) <3

Ikväll: Så vart det hem duscha gö sig klar sedan mat på Thai, mycket gott. så fodra hästarna kväll, så hem spela lite Wii mwdans vi väntade på att bastun nere vid vattnet skulle bli varm :) sedan bastade vi för fullt där nere gode mysigt lite varmt bara :) Så såg vi lite Tv så klart somnade jag lite då och då men vad ska man säga e ju gode trött... suck Men imorgon sover jag länge har jag bestämt! :)

Nu ska jag se tv och sova, ledig imorgon happy! :D nu ska jag planera ihop mina dagar som jag har kvar av lovet.



Har ni jobbat något under lovet?? :)


Eleganth

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0