jobb

Ja jag har varit helt trött, men varefall så jobbar jag ju nu då 07.00-16.00 så rider jag ju mina med :)

Måndag: Jobb sedan skrittade jag ut med Chili och galopperade på ängen med sparven, sedan iväg till hällan för att rida Quantos lite dressyr och så skritta jag ut efter :)

Tisdag: Jobb och så skrittjobb med sparven å lunchen så jag han hem en sväng och käka, så till hällan med King och hoppa lite. Fick kämpa men till sists gick allt bara bra skönt att få ta igenom allt hemma. så nöjd ändå trotts att det blir jag som bjuder på tårta nästa gång ;) hahaha

Till helgne åker vi till Övik och tävlar blir riktigt kul får se vad lille man säger om gräsbana ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0