sov dax :)

Go kväll, nu ska jag strax krypa till korts och inta sovposition.
Vart att hoppa Kingen en sväng, han sköte sig super hoppade till och med några språng på 130 som ingenting duktigt liten farbror :) sedan vart det ett dressyr pass på kandar med sparven enbart för att jag tycker det är så kul att rida på det. Många säger att det är fel för att det är så skarpt men det är inte speciellt skarpt om man vet hur man ska rida med det och inte drar ihop dom med stången. Så älskar sparven kandar konstigt nog, han går alltid super på det och kommer igenom sig sjukt bra! ;) Efter att ja gjort klart stallet så åkte ja till hällan och hoppade Quantos med Linda och Kotten gick super! :D helt galet vilken fin häst jag fått mig! Jag är evigt tacksam <3
King och jag i övik! :)
Nu ska jag sova gott go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0