ett gott skratt ;)

Hemma efter en tur till slingan med Linn och Erika var mycket mysigt och Quantos sköte sig alltså pigg och glad som alltid ;) Efter ridturen så vart det en dusch för farbror och sedan hjälpte jag att ta in lite hästar.



Så drog jag ocg Erika till staden för att köpa candy och så skulle jag pumpa däcket. Hahaha men ja det gick ju bra eftersom killen före oss inte lyckades pumpa cykeln så brast vi i as garv, garva så jag grät hahahaahahah så drog till nästa mack och pumpade det istället lite pinsamnt vare ju kanske för han men vi fick oss då ett gott skratt kan man säga ;) Men nu är jag hemma ska strax hoppa i säng och se tv :) Go natt


fin killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0