Uppdatering :D

Hemma i soffan och slappar för fullt! ;) Skönt att ta det lite lugnt efter hela tio ritter ihelgen man kan ju säga att jag är gode trött. Men kul har det varit, känns super efter att jag och Quantos gjort våran debutter ihelgen. King har sköt sig mycket bra han med, lite stark men han lär sig fort lille killen som sagt bara hans tredje tävling. Men nu ska vi prova ett flipanbett på lille kingen och se vad han säger om det, någon som rider med det? :)



fredagen tar jag helt på mig själv, jag var inte riktigt i balans verken fysiskt och psykist. Så Lördagen kändes allt mycket bättre och jag hittade tillbaka till känslan skönt. Fin ponnyn <3
Såg nyss en film från en av klasserna, helt sjukt hur min fina ponny ställer upp för mig, han går verkligen genom eld och vatten för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0