lite snabb uppdatering ;)

God morgon, uppe och har just duschat kan ju aäga att jag vaknade av att det var 1000grade i mitt rum trotts att fönstret stått på vid gavel hela natten + en fläkt :O haha jaja härligt med sommar.

Snabb uppdatering.

Lördag red jag Quantos och så jobbade jag hela kvällen/natten på PHB.

Söndag: Hade morgonjour på näsvik och så hoppade jag Quantos för Linda gick super, vilken stjärna vi har köpt :D 
Badade med Chili om jag inte minns helt fel ;)



Måndag hoppade King hos Linda lille token sköte sig bra, så dressyr pass på Chili och så linade jag sarven över studds och ett enkelhinder snällaste ponnyn ever <3



Tisdag Dressyr pass med Sparven och så red jag Quantos ett jogging pass gick fin fint med båda <3


<3

Nu ska jag iväg och hämta grejerna på näsvik och sedan till Cornelia och reda hennes Confidens :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Vare inte nån som skulle komma och rida chili för några dagar sen :O ?

2011-06-29 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0