Nöjd tjej! :D

Hello alla glada, ligger just nu hos Emelie och ska se lite film och flåååddaa! hihi allt är som vanligt alltså :)

Helgen har varit bra, ponnyn har varit super de fel vi haft har helt varit mitt fel.. så om Ida kan skärpa sig så blir det ju super! :D
LA: 12fel
MsvB: 12fel
MsvB:4fel Seger



Ja va kan jag säga är sjukt nöjd över helgen! så har jag ju också hunnit med att starta en liten liten grå filur som var lite väl trotsig mot sin lilla ryttare så vart att hoppa han en sväng.  (ungponny)så kan konstatera att små och korta flygturer också känns så här på kvällen ;) haha

LB: ramlade jag av smidig som man är (ponnyn fösvann) Men hoppade många fina språng
LA: Hoppade super ett pett men väldigt duktig och målinriktad liten ponny så duktig kille! :D

Så nu hoppas jag att lille killen sköter sig med sötaste lilla C =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0