Uppdatering! :)

Måndag: Linade lilla Ronja som är hur söt som hellst, sedan vart det att rida Larry en sväng den där store grå saken :) hihi skjosigt!

På kvällen var det hoppning för Marie med alla 3 som sagt, alla följde samma stig och var pigga som vanligt ;) hihi nä men fina killar de där!

Tidag: Red ut Larry med Marie, sedan red jag Quantos en sväng vilken fin liten häst! :) hihi Så linade jag Ronja igen och så gjorde jag ju så klart lite allt möjligt annat :)

Onsdag: fick prova på att ta någon språng med Quantos kul :) Sedan red jag LArry en säng! :) så vart det att smörja lite och fixa och dona så sedan fick ja sluta och NU ska vi snart bege oss mot högbo!!! :D Blir svin kul!!

Hoppar i min "lilla" Ziperall så ska jag fixa stallet och sedan lasta hästarna och rulla mot högbo!!!

HA en toppen helg

Kommentarer
Postat av: matildae

I MISS YOU! ♥

2011-05-18 @ 20:33:35
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com/
Postat av: lisa - smilinggirls!

ser ut somdu får en bra vecka:D

2011-05-19 @ 13:59:24
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0