Resultaten! :)

Tjenare, ja i helge har jag ju varit i vännäs och tävlat med Eleganth, Sparven och Chili det gick väl lite blandat men till störrsta delen gick det bra :)

Eleganth
LC: 0/0a gick super han kollade inte på något, red lugnt i omhoppningen eftersom det var hans första start någonsin.
LB a1a 0/8fel hade två nedslag i omhoppningen, han vart lite trött och så vart det lite fel.. men han var så duktig var ju LA i omhoppningen så han var jätte duktig! :)
LC+5 0/4 vart en 4e placering, riktigt fin gick ned i graven utan problem duktig ponny, felet var att jag svängde för snävt så vart lite fel allt mitt fel men duktig kille! :D <3





Chili
LA: A:0 4fel 3a placering Gick hur bra som helst men red sista hindret, mitt fel men sjukt nöjd han e super fin! :D
MSVB 8fel hade två nedslag som var mitt fel men han var hur duktig som helst och stälde upp till 1000% så sjukt fin! <3





Sparven:
LA: 8fel (helt mitt fel) Han var riktigt fin fin lille killen <3
MsvB: Ramlade av.. Hoppade så himla fint 1 och 2 så jag vet inte vad jag fick för mig och bara skulle trycka av han mitt i allt ett galoppsprång före.. hade ALDRIG gått, så ja stälde mig upp och började sikratta för att jag insåg ju att det inte alls hade gått va tänkte jag på?? Ja så kan det ju vara finfina ponnyn så sabbar jag det.. men men

Jag måste lära mig att koncetrera mig mer på mig själv och lägga undan annat som kan påverka mig negativt.. hm.. det lätt som en bra idé så det blir mitt mål härdan efter! ;)

Eftersom jag gjorde illa mig  foten lördag så promenerade min fina mor med alla 3hästar på söndag morgon och hjälpte mig :) Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0