Utomjordingarna kontaktar oss...

Ta bort inlägg

Utomjordingarna kontaktar oss hysteriskt.. jag börjar bli rädd! :O hahahah

Emelie Berglund, Julia Marklund och Kristoffer Åman gillar detta.
    • Matilda Eklund What? :o
      Igår kl. 01:08 ·
    • Ida Olsson Yes... de är läskiga och inte alls gröna de är rosa med blå prickar.. :S
      för 21 timmar sedan ·
    • Matilda Eklund Haha, va? ;)
      för 19 timmar sedan ·
    • Ida Olsson Ja dom terroriserade oss hela natten lång fy fan vilka jävlar dessa monster är! sedan tvingade dom oss att äta pizza.. :O
      för 13 timmar sedan ·  · 1 person
    • Matilda Eklund Haha, jag fattar jäklat noll ;o
      för 11 timmar sedan ·
    • Ida Olsson ja men asså dessa utomjordingar är inte att leka med :S
      för 11 timmar sedan ·
    • Matilda Eklund Du är en utomjording Ida ;)
      för 11 timmar sedan ·
    • Ida Olsson Ja men jag är en blå utomjording så dom var lite elaka eftersom jag kommer från pluto.. :/
      för 11 timmar sedan ·
    • Matilda Eklund Haha, vilken humor? ;)
      för 11 timmar sedan ·
    • Ida Olsson Vadå humor :/ dom var ju elaka dom där jävla rosa saturnusutomjoringarna!!! :'/
      för 11 timmar sedan ·
    • Matilda Eklund Alltså Ida.. Vad har du druckit egentligen?
      för 11 timmar sedan ·
    • Ida Olsson hm.. ja men du vet vi blå filurer från Pluto behöver inte mycket av hallonsaften som smurfarna kokar för att dessa rosa utomjordingar inte ska kunna ha med oss att göra! ;)
      för 9 timmar sedan ·  · 1 person

      Ja den stora frågan är vart jag får allt ifrån :O hahahhaah
    KOLLA DÅÅÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0