Valborg :)

god dag alla små glada filurer! :)

Hoppas ni hade en bra valborg, för det hade jag.

Red mina fina en sväng på dagen, Chili var lite bockig men vart fin i galoppen. Sparven var super super fin, hur lugn som helst sökte sig nedåt hela tiden och var helt balanserad :D Kul mitt hjärta är på g igen! <3 hihi

Sedan vart det snabb fixa sig och så till Miriam för att äta middag och börja lite där trevligt. sedan tog vi våra små cyklar och for till Fanny vars vi var typ hela kvällen. så vart det ti stan en sväng, så insåg jag att ja it hade någon luft i mina däck så skulle vi pumpa mina däck. Jag kände mig inte så duktig eftersom jag inte ens kunde pumpa mina däck själv utan Hanna fick be om hjälp. men det är väl inte så lätt om den inte fastnade själva pumpen.. Tur någon visste hur man fick fast den så jag kunde cykla hem :) hihi så cyklade vi hemåt, gick ju som smort med luft i däcken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0