Alvas nya kappa ;)

Tjenare tjenare en snabb uppdatering från helgen måste springa och göra mig klar körlektion 07.00 idag igen känner mig lite sliten att ALDRIG få sova ut ordentligt.. men men till helgen blir det lugnt :)

Lille pojken har varit super, placering i alla klasser och fick hitta en super känsla till sista klassen super avslut på helgen! :D 1m 3a, 1.10m 5a, 1.05 4a och 1.15m 3a. Super duktig kille fick kämpa sig genom hela 4klasser ihelgen men nu känns det som vi hittat varandra ännu mer, tur det inte är så höga klasser ;) hihi jaja men nu måste jag snabba mig hade! :)


Alva Larsson fick sig en ny kappa igår söt vovven <3


duktigaste kämpe pojken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0