fredagsmys + lördagsmys :D

God kväll gott folk :)
Igår vart det max och film mys med massa godis hos Linn med Jenny och Jennifer :)Mysig kväll det med!
Linn hoade min fina pojke en sväng eftersom jag inte kan rida så måste han ju röras på han med mer än bara linas.

Så idag skjutsade värdens bästa Linn mig till stallet skulle bara snabbmocka eftersom min kropp inte riktigt är okej ännu.. suck.. sedan så hade jag inte mycket till val än att åka hem och slöa tills Hanna och Lajni kom då vare dax för plankstek och myskväll med film och massa godis igen oppsi ;) hahahha Nu blir det lite nostalgi Eva och Adam. jajaj nu ska jga få lite damp på Hannis som inte lägger på telen så vi kan starta filmen :) Ha en bra lördagkväll gott folk :)))



Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0