sovmorgon..

Igår avslutade jag kvällen med fika på Nodo med Madde, mycket trevligt vare :) Känns konstigt att man har tid med så mycket när man bara har en häst?? :O haha ja men så kan de ju vara.. gillar dock mammas kommentar: Hm.. Ida nu måste vi nog köpa en till häst så att du är hemma lite mer.. ;) hahahah hon är allt bra gullig min mamma <3


Min finaste lilla kille <3



Idag har jag haft sovmorgon idag, väldigt skönt och välbehövligt måste jag säga! känner mig utvilad för en gångs skull :) Nu sitter jag i datasalen på skolan och ska skriva en rapport om våran exkursion till Falkberget mycket intressant vaa? sedan blire redovisning och Matte. Men nu är det jobbdax hade! :)
Jag har hört att man ska äta efter att man tränat!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0