Då pratar vi om änglavakt!

Jaha dagen började inte så bra, började med en krock med moppen.. ja tog mig en flygtur och moppen är totalt demolerad och vill nog gå vidare i livet nu.. jaja tur i oturen så klarade ag mig undan bra med lite blåmärken och sår överallt men kommer nog ha gode ont i kroppen sedan.. åkte och jobbade lite till typ 11 då jag insåg att ja kanske skulle åka till akuten och kolla ryggen med mera, så röntgade skulderbladet men det var helt så det e ju skönt! :) efter lite mer än 3 timmar fick jag äntligen åka hem. fick inte ens gå mellan röntgen och rummet utan var tvungen åka rullstol haha lejt.. men men. Nu så ska jag kanske äta lite tacos bara för att. Sedan stallet en sväng för att ta hand om min fina! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0