.

Har it orka blogga. Igår hade jag jour och sedab körning för första gången typ sedan skolan började, en mysig tur slutade inte alls lika bra.. Lukas fick nå CP och ville inte gå in på ett ställe backade och däcken fastnade/låste sig i ett felaktigt lägge och sedan for han iväg i full fart.. slutade med att ena kusken fick besöka sjukhuset över natten medans den andra klarade sig undan. vagnen är sne och vind Som tur så har hon fått komma hem nu och mår förhoppningsviss bättre!? Sedan på EM så tog ja bussen till älvsbyn vars jag hälsade på Erika och Robin samt gjorde ett besök på Abnian :)
Imorse vare bara sätta sig på bussen från Älvsbyn 05.40 underbart med jour.. Sedan så hade jag lite Matte och Engelska sedan hem städa och så iväg och rida poahästen i skogen mysigt! :) Sedan snabbhandlade jag och Linn eftersom de blir lite svårt att handla alla tsm... Men sedan hem och börja med maten så käka, prata och se Idol trevligt :) Men men nu ska jag se om vi kanske ska hoppa isäng imorgon blire Luleå!! :) hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0