Gym = död Ida ;)

Idag har man då hunnit med att vara på skolan, fixa hästarna, gyma och varit en sväng på körskloan. 
Skola idag då, var ut på n berg vars vi kollade på stenar och grävde gropar, som Jennfer var grym på att fixa ;) Sedan så vare till stallet fixa hästarna då både Q och K skulle vila. Så ti skolan ha Engelska med böst Matilda <3 Sen til körskolan och göra nå manövertest, så til Lajni käka där och sedan till gymet vars vi spenderade nästan två timmar och nu känner jag träningsvärken komma närmare.. Rogge är ingen lek kan jag säga er! Mn kul var det då. Efter att ha tagit oss en varm bastu så bar det av hem, körde förbi och klappade på pojkarna och så släppte jag in katterna :) Nu ska jag hopa isäng för imorgon är det halkbanan för min del! önska mig lycka till =D


kastar upp en bild på min super söta syster loveu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0