Ska jag skratta eller gråtta?

Hej har inte kommit ihåg att skriva har varit så mycket, var iväg och tävlat ihelgen med min fina vita sparv, han har varit så himla fin lille killen! :) red dock bara en klass per dag så red klara en klass med honom.

Lördag:
LC (med Klara)- 0/ så glömde K banan.
LB (Jag) 0/0 4a

Söndag
LB (Med Klara) 0/0 1a
LA (Med mig) 0/4 DM guld

Så jag är helt sjukt nöjd över min lille kille, var helt överlycklig efter LAn oavsett om jag skulle bli placerad eller inte så var jag sjukt nöjd för hade så fin känsla och kunde gå ut och vara riktigt nöjd över min ridning :) Så kan jag säga att tårarna var nära när vi tog DM guld 2011. Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta eftersom det där mest troligt var min aldra sista tävling med Sparven... Självklart känns det jätte tungt eftersom jag verkligen älskar den där ponnyn över allt annat på den här jorden. Han är så sjukt speciell för mig så av den orsaken vill jag bara gråta men av lycka gråter jag med. Jag vet inte hur ofta man gråter av glädje och sorg på samma gång? Men ja det enda jag kan säga är att jag älskar min ponny <3

Sparven var nog mest sugen på morott inte på fotografering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0