underbarat med regn vaaaa??????

Ja igår så vare körlektion på morgonen ja var sjukt bäst eller? Kunde inte ens höger vänster.. suck kanske inte ska köra kl 7 på morgonen trotts allt.. ;) hahah jaja sedan skola så till körskolan för teori och sedan slappa hos lajni, bakade lite äppelpaj smarigt ;) sedan sovmorgon till 9.15 skönt så iväg till skolan med racer mopparna i regn idag igen.. sedan så hade jag matte, bösta av allt är att vi enbart är två elever som läser Matte C så ja vi får hjälp hela tiden ;) thihi jaj nu har jag Engelska och ska ta och göra lite vetigt med den tid som jag får. Mamma har ridit finaste Q för Sigrid så inte får jag rida idag heler´lär väl studsa fram till sist.. jaja nu ska jag försöka göra något vetigt fram till två sedan hem plugga och så till Q för att borsta och pussa på han :) Hade!




hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0