Back on track

Nu var det allt bra länge sedan ja ens orkade mig in på här.. varit helt slut så har inte orkat slå igång datorn på kvällarna men nu känner jag mig pigg igen. Tränat på med hästarna för fullt och i helgen har jag även hunnit med att kolla lite ponnytävling underbart det är något speciellt med ponnyer saknar det redan lite på sitt sätt. Men varefall hästarna har känts hur fina som helst, både i dressyren och hoppningen så i veckan ska det jobbas på igen. Igår var det dressyr som stod på schemat. Båda två var mycket fina jobbade på med galoppombytena med Filip och så fick jag åbörja någon piruett med Quantos vilken känsla. idag var det promenad med Q och hoppning med Filip som sköte sig bra medan ryttaren inte gjorde riktigt som jag borde gjort. men sista rundan var båda med men men.. Nu ska jag krypa till korgs för en dejt med kudden för imorgon är en ny dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0