snö igen??

Jag har haft det riktigt mysigt nere i gävle och jag kan säga att jag längtar tillbaka till sommaren... utanför fönstret snöar det så det känns skönt att kunna krypa ned i soffan och se lite tv med en varm te kopp i handen. Eftersom jag sista dagen (söndagen) lyckades bli sjuk så är jag hemma ännu från skolan och när snön bara öser ned så vill jag inte vara i skolan heller. Igår kunde jag börja försöka packa ned mitt rum känns lite konstigt att ännu en gång packa ned sitt rum i lådor. Nu när jag tagit ned allt från hyllorna och gardinerna har fått åka ned så känns mitt rum väldigt kallt och stelt. Men nu är det inte allt för länge kvar tills vi flyttar och jag har ju halv förådet också att få ned i lådor, men det får vänta ett tag till tror jag. Men nu ska jag dricka mitt te och sedan så se om jag orkar göra någon nytta.



längtar efter sommaren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0