Att lämna över en vän!

När man lämna en vän för att tas hand om utav någon annan gör det verkligen ont i hjärtat. Även om man vet att dom får det super bra hos dom så lever ändå rädslan kvar och tyvärr kommer den nog alltid finnas kvar hos mig efter endel händelser i livet. Men bara att se lyckan i ögonen på den som får ta med denna vackra häst hem är obeskrivlig, medans man själv har ögonen fyllda med tårar så ser man att det blir bra tillslut. Det bästa är att jag nu kan hälsa på både mitt vita hjärta och King i samma stad som jag desutom ska gå skola i! :)
 
 
Men jag kan inte annat än tacka King och Therese för den fina tid jag fått tillsammans med dem och så önska Sara och King lycka till i framtiden. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är verkligen sorgligt, usch vad jag saknar honom. Kram till dig Ida och tack för all hjälp vi fått <3

Svar: Sorgen är stor men han får det nog bra trotts allt! Tack själv för denna fantastiska tid med er! Det har varit en väldigt lärorik period i livet <3
Ida Olsson

2012-08-22 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0