Dressyr träning..

Nu närmar sig dressyren med stormsteg, igår fick jag ta igenom min lilla åsna till häst ordentligt. Men efter två timmars jobb så kunde han äntligen göra en halt och sedan gå framåt det är ju alltid en början. Men förhoppningsvis så sköter han sig någorlunda ihelgen och om inte så får jag vara nöjd med att få avsluta varje klass med lite underhållning. Kollat startlistorna och jippii jag startar sist i varje klass vilket känns väldigt skönt med tanke på att man då inte måste stå kvar och vänta utan får åka hem direkt. Men nu är det dags att bege sig mot stallet för att koppla transporten och bege sig mot PRK för att hinna rida på dressyrbanan och då återstår det ju att se om min lilla åsna ska bete sig. Men det är tur att ahn är söt ibland, men trotts det så kan man inte undgå att älska honom för den galning han är, han är ju trotts allt världens bästa Quantos! <3
Linnea och Quantos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0