Heart skips A beat

Idag har jag ännu en ledig dag vilket känns underbart, spenderat den med att plocka lite, tvätta och så slappa framför en bra film. Nu sätter jag snart fart mot stallet för att hoppa för Micke med både King och Quantos. Är så himla roligt att äntligen vara tillbaka, många frågar om det inte känns konstigt att ta dom hemifrån för att stalla upp dom. Men saningen är den att jag älskar att stå på hällan och alla människor där som jag saknat så oerhört mycket i sommar. Så nu känns allt som vanligt, underbart att ha så många fina vänner! Men nu ska jag skynda mig iväg så jag för en gång skull slipper vara sist.
 
Älskade King tycker att det är kul att tävla!
lycklig tjej på lilla Dumle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0