Min fina vän tack för allt! <3

Jag är oerhört tackasam för den tid vi fått tillsammans och den resa som vi nu har gjort, att vi skulle ta oss ändå hitt när jag fick börja med dig var inte det förasta man trodde. Att just jag fått chansen att utvecklas tillsammans med dig är inget jag ångrar och jag kan bara tacka för allt du lärt mig och den erfarenhet du gett mig. Alla minnen tillsammans med dig kommer alrdig att försvinna. Så väl dom dagar då du var den där rädde filur till de dagar då du var kungen över alla och ansåg att du klarade allt. Att få hitta en häst som passar en perfekt är inte lätt och jag har haft chansen att ha två sådana under en lång tid nu. Men nu är tiden här och våra vägar ska nu nog skiljas åt för att du nu ska få göra en annan tjej lycklig. det enda jag kan hoppas är att du kommer till ett varmt och kärlekfullt hem där du kan fortsätta att utvecklas, hur många gånger jag än säger till mig själv att det här är rätt beslut för alla så känns det så fel och tårarna kan inte sluta rinna, du är en speciell häst som man inte kan annat än älska. Även om det inte är slut just idag så vet jag att det snart kommer en dag då du lämnar oss och hur mycket man än förbereder sig på det gör det ändå lika ont.
 
Kings andra tävling någnsin övik 2011
 
 
 
Kings första start
 
 
King 2012 övik
 
Tack för allt King och Therese! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är de som har köpt King?

Svar: En som heter Sara och bor i Luleå
Ida Olsson

2012-08-15 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0