NolleP i full gång

Jag har ju velat väldigt mycket i hur jag ska göra om jag ska gå skola, om jag ska jobba, eller helt enkelt vad jag ska göra med mitt liv. Igår var första dagen på skolen och det kändes mycket bra, så nu är Nollningen i full gång. tyävrr kommer jag inte att delta specielt mycket eftersom jag ska tävla. den 3e september börjar skolan på "riktigt" så då är det fullt ös och så hoppas jag att det känns lika bra då som det käns nu. Så medans dom andra nollerna dricker sig fulla just nu så drog jag på mig löparskorna för att ta en runda, tvätta bilen och sedan bege mig mot stallet för att packa inför helgen för imorgon bär det av mot gällivare för tävling.
 
'
Känns lite sorgligt att inte börja ännu ett år med er! <3

Kommentarer
Postat av: fellan

de suger =(

Svar: Ja, känns så sjukt konstigt.. :(
Ida Olsson

2012-08-24 @ 13:07:28
URL: http://feliciialarsson.blogg.se/
Postat av: emma

:(:(:(

Svar: :'(
Ida Olsson

2012-08-28 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0