Skyddsängeln

Igår såg vi filmen jag saknar dig! Då insåg jag hur tur jag hade då jag krockade och klarade mig undan med några fula ärr. Jag hade ju kunnat bryta nacken eller något, så man kan säga att en bra hjälm räddar en långt. Det är då man inser att man ska uppskatta allt man har och inte vara ledsen för det man inte har. Alla fantastiska människor man har runt sig, vara nöjd med de man har och inte att glömma den underbara familj som alltid står bakom en. Så det jag egentligen ville komma fram till är lev livet i nuet och var tacksam för det du har! Inte alltid man tänker på det för än man verkligen varit med om något så kallad "nära döden upplevelse" så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0