kalas bra!

Borde verkligen sitta djupt försjunken in i matte världen men är verkligen inte vad jag känner för just nu. Men snart är det bara bege sig in i den trotts allt! men först lite om dagens ridpass imorse red jag Filip för Lea han var så duktig lille man, det är bara det att jag har som ingen kontroll på min kropp och far runt som en trasdocka.. men nu måste det bli ändring på det! så fort jag blivit helt frisk så ska jag ösa på med träning. Jag måste få mer styrka i min kropp samt mer kontroll på vad jag pysslar med för tillfället är det inte vad det borde. Men nog om det nu! Red även min fina Q på kvällen och med lite hjälp av Marie så gick han kalas han med. Samt så har jag hunnit ha jour så här på kvällen och även där hjälpte Marie mig med STORT tack! :)

Nu ska jag bege mig mot matte världen ha en bra kväll, imorgon är det FREDAG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0