underbara vänner.

Sitter nu hemma och kämpar med lite skolarbete fy fan vad jobbigt det kändes idag men det ska ju också göras. Men idag fick jag ett SMS som gjorde mig så glad, Erika min älskade och saknade vän ska mest troligt komma förbi och hälsa på imorgon känns som en evighetssedan vi sågs så det glädjer mig. Sedan så red jag min fina stjärna lite dressyr, drog på veredus skydden och helt plötsligt förvandlades min lilla hoppehäst till en dressyr häst. Nu känner jag mig på bättre humör igen tack vare alla underbara människor runt mig. Nu ska jag skriva klart sedan se big brother för första gången i år med syster. trevlig kväll gott folk! :)


pussepoan <3


Långben hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0