fin pojkarna <3

Två underbara hästar har jag fått rida idag för lotta, de är en sådan underbar känsla. Det som är absolut roligast det är hur stor skillnad det är på King nu och förr så duktig Therese har varit som har kämpat med lille toker som nu verkligen ger resultat fantastiskt bra! Till sommaren kommer han att vara hur fin som helst och nu ser jag verkligen fram emot tävlingssäsongen och att få komma ut, resa tillsammans, myskvällar på tävlingsplatsen mm. som om ja längtar! Men det är inte allt för länge kvar nu 3 mars drar vi mot vännäs :)

nu tror jag att jag ska skriva LITE på mitt mikrobiologi jobb, fick som lite lust till det konstigt nog en fredag kväll! Hoppas att alla haft en riktigt härlig fredag med mycket fredagsmys för det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0