chaufför igen. :)

God kväll eller natt vilket som.. Ja har just insett att alla mina hemma kvällar (helger) går åt att sitta i bilen och telefonen går varm därför stänger jag nu av telefonen över natten vilket ja aldrig annars gör! kan nog vara bra för omväxlingens skull :) Ätit mys middag på Thaigarden med Linn efter att ha ståt ute i kyllan i ca 1timma med några hästar som varit på rymmen, så eftersom vi frös så mycket vart det bara middag så vart hem och så hunnit se lite film med BJ som efterätt underbart! :) hihi Så efter att ha kört sista vändan redan kl 02.30 så hoppar jag i säng så min hjärna och kropp får den sömn den förtjänar.


De tre hästarna drog en drive förbi OKQ8 i öjebyn.. haha

God natt gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0