Lär dig livets stora gåta älska, glömma och förlåta.

Eftersom blogg.se varit lite off på min dator så har jag inte kunnat uppdatera... snabbt om helgen.
Fredag: Stallfest och utgång med bästaste brudarna! :)))
Lördag: segat hela dagen och sedan så jourat med Marie på kvällen.
Söndag: morgon jour med hjälp av bästaste Marie, sedan spenderade jag nästan hela dagen i stallet. för på kvällen vart det lagträff, med god mat och så lite lekar skojsigt! :) Så hem och sova!

Idag började ju sista terminen! Så nu jävlar är det nära studenten!!! :D förstå hur kul blir inte det??? Jihooo
dock jobbigt med skola men dfick ett litet damp nu när jag kom på det så här på kvällen ;)
Idag har vi inte gjort något alls på skolan känns det som även om vi varit där 8.20-15.55 så inte vet jag va vi gjort.. efter skolan så vart det till stallet med Lajjnie och så mocka ta in hästarna och sådär eftersom det från ingenstans vart -20 ute.. suck... så iväg till King senare för att rida lite "dressyr" med honom, så fick jag sällskap och hjälp av Marie. Det är så himla bra när någon kollar och hjälpa en när man rider :))

Nu ska jag slå på något avsnitt av sex and the city och sova god natt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0