Äntligen tillbaka

Äntligen tillbaka efter en liten tid utan blogg.se i telefonen så har jag inte orkat blogga.

Jag har för två veckor sedan börjat på piteå havsbad där jag jobbar på ekonomi avdelningen, vilket jag är väldigt nöjd över mitt val av arbete. Det funkar väldigt bra, mycket att lära men jag trivs som fisken i vattnet. Tyvärr är jag nu hemmaliggande eftersom jag har en oförklarlig smärta i nacken och huvudet. Trotts att jag besökt både Vårdcentral och akut så får jag inget svar på vad det är, men förhoppningsvis så blir jag bättre till veckan.

Så lite snabbt om hästarna, de har haft sin lilla vila eftersom de har varit lite förkylda. Vi tog prover som visade att det inte var kvarka eller något virus vilket var väldigt skönt. Så nu är det full fart på gården igen hästarna har vilat klart och går nu som vanligt, som tur så hjälper Linnea mig med både hästarna och stallet vilket jag är väldigt väldigt tacksam för. Speciellt nu när jag är lätt handikappad och verken kan rida eller göra något i stallet förutom och pussa på dom och ge lite morötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0