Åter igen på banan

Nu är jag äntligen på banan igen, jobbet rullar på och jag sitter äntligen där jag hör hemma alltså på hästryggen. De små bruna trimas nu inför komande starter, de ska inte tro att det är någon rast och ro här inte. nu kör de igång med Övik, Vännäs och Dundret sedan har jag till och med anmält mig till dressyren i Piteå. det återstår att se hur detta går men de trimmas så de ska vara i toppform inför dessa tävlingar. Nu väntar tre hårda dagar för min fina Quantos med mor på ryggen. Det är nämligen det årliga sommarlägret för dressyr ryttare, så iår får Quantos agera dressyrhäst. Som tur är så funkar det ju fint då han ibland tror att han är det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0