Att sälja sin bäst van..

Dom som ska köpa vårat hus frågade nyligt mig hur det känns att sälja sin bästa vän..

De enda svaret jag fick ur mig är att det är bland det värsta jag gjort i mitt liv och även om man vet att de har de bra så är det en otrolig smärta och sorg att lämna ifrån sig sitt älskade hjärta till någon annan som man inte annat än hoppas ska ta väl hand om ens allra bästa vän. Att de ska finna varandra på det speciella sätt som bara bästa vänner kan, att de ska bygga ett lika starkt band som man haft till varan, att de för alltid ska älska varandra och värna om varandra. Men när man verkligen ser att de trivs ihop och att de älskar varandra så är det som att en sten släpper från hjärtat. Så som med Sparven och Klara, så otroligt fina tsm och det betyder mer än något annat för mig att min älskade lilla vita pärla fick det så bra! Tusen tack bästaste Klara för det! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0