Morgon

Härligt, när jag kan sova till 9 varefall så vaknar jag ännu en gång strax efter 5 helt pigg. Måste ju vara något fel i min hjärna nu också. Igår var mitt älskade hjärta så fin att jag ville bara gråta av lycka :') känslan var helt fantastisk typ magisk ändå fram till 6an då lille Q tappade en framsko och vart tassande in på 7an så rev den och så la ja en volt för kände att något var fel, men avslutade ändå med kombinationen som han tassade sig in i och ett ned där med. Så totalt 12fel tack vara en liten sko, men det gör inget känslan var så bra att jag kan leva på det hur länge som helst! <3 idag tar vi nya tag med en sko på plats och hoppas att den håller sig där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0