Lerbad

Tog mig ett lerbad idag, Fina tappra Q kämpade på tills han fick något litet ryck och vägrade svänga utan drog iväg. Han var på väg att svänga men så tvär ångrade han sig och svängde snabbt som tusan tillbaka och så fortsatte jag rakt in i ett hinder som stog i hans väg och så ned i leran. Quantos tog sig en runda på banan i full fart både nöjd och lite förvånad tror jag att han var. Men ja laget klarade sig kvar i elit serien. Alla kämpade på tappert i det ur usla vädret och på en bana med underlag under all kritik. Nu blir det lite middag med min mor sedan tror jag att ja ska lägga mig och slöa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får inte alla vara kvar i elitserien?

2012-05-05 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0