Bra avslut på dagen!

Tentan gick rent av åt helvete, men så kan det vara ibland. Men lika gla för det är jag för fick avsluta denna tråkiga dag med en helmysig och lyxig VIP kväll som arrangerats av bästa ABnian. vilket fick mig på bra humör att få träffa så många Goa och glada människor, underbart! Ett plus är ju att man fick med sig lite snygga saker hem. Quantos fick sig ett välförtjänt pannband från Döbert hoppas han blir nöjd nu. Sedan var det ryttaren som behövde lite kläder, ett par svarta ridbyxor från Equiline stilrena med snygga detaljer (deagkedjor till fickorna) sena en rosa Kingsland tröja mycket skön och go till det då en rosa mössa med vit text från KL. Så marinblå sockar från Equiline så nu jäklar kan jag vara snygg ihelgen. Nu packad det för fullt kan jag säga klockan är ställd på 4.00 bär av mot Luleå flygplats kl 4.30 så bara sätta fart och komma i säng någon gång. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0