Magiska häst

Det är tur man har en underbar häst som alltid ställer upp för en vad man än hitta på för något galet. Fick sätta min sista nolla till 140 så nu är jag äntligen kvalad, samt så vart det en fin 3e placering i den klassen. Söndagen är väl inte att tala om, hästen på topp medan jag tyvärr tappade fokus.. Men är något man får träna på att bara kunna släppa allt då man ska rida fastän det är svårt. Men som tur finns det alltid underbara människor runt en som får en på bra humör. <3 Nu siktar vi på Skellefteå som blir årets avslutning blir bra hoppas på lite roligare avslut då.
Nu har tentapluggandet börjart på allvar, fast tror jag slutar för idag och kryper ned i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0