Sushi, sadelbyte och marängsviss

 
Igår vart det som sagt sushi, vilket var godare denna gång än sist så det går framåt med detta. quatnso fick hoppa lite och så provade vi Dumles sadel en Pessoa, vilket gav en stor skillnad på min balans och hållning över och efter hindrena. Så nu bestämde jag mig för att det är dags att byat sadel ifall man inte ska flyga som en vante på ryggen då Q hoppar. Sedan avslutade vi kvällen med lite marängsviss framför TVn hos Ida och Anders, tyckte helt klart vi förtjänade det.
 
 
Idag har jag ridit Quantos på morgonen, provade en prestige sadel så han fick ta något språng för att få känslan av om den passade mig. Eftersom jag enbart tog några språng på ett enkelhinder så kan inte helt säga om den passade, men på enkelhinder var det stor skillnad ger en helt annan balans. Men nu ska jag återgå till pluggandet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0