Inte som alla andra

Vad ska man säga om min lilla åsna till häst. Ena sekunden är han sur som jag vet it vad och nästa är han hur fin som helst. Igår tog det nog ändå priset när lille man slutade ihop och bestämde sig för att gömma sig bakom sargen. Klockrent struts tillfälle, om man inte syns finns man inte är nog hans taktik!? Idag sköte han sig betydligt bättre även om han emellanåt ska strutta runt men på hinder 10,0 helt klart. Super fin och ännu en jätte rolig övning för Micke. Nu laddar vi upp för morgondagens träning som förhoppningsvis går lika bra. Men nu är det nog dags att hoppa i säng om jag ska orka ta mig upp imorgon klockan är ställd på 6.30..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0