Lyx!?

Började dagen med en mysig morgontur upp till PRK, otroligt nog så tog Fanny sig upp ur sängen och till stallet redan kl 7 på morgonen. Sedan var det snabbryck till hårstudion för ännu en dag i frisörstolen, idag fick jag även håret färgat det kallar jag lyx. nu sitter jag med skolböckerna sedan någon timma och kämpar mig igenom dem men den stora frågan är hur mycket som egenteligen fastnar och hur mycket som går rakt igenom? men uppgifterna ska göras så det är bara tragla på. Tänkte dock ge upp för idag och bege mig mot stallet med lite halm åt lilla Filip.

Kommentarer
Postat av: Fanny Eriksson

Det var jag unga lilla dam som smsa så du också tog dig upp;) tacka mig gumman , puss!

Svar: Självklart, tack! ;) men impad att du ens vaknade trodde lätt att du skulle banga! :)))
Ida Olsson

2012-09-25 @ 19:55:24
URL: http://fannyerikssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0