Mycket händer ont och gott...

Mycket har hänt sedan sist. Jobben rullar på som vanligt, men i veckan har jag två praktikanter på hällan. Sedan springer jag vidare till PHB för att få lära mig löner känns kul! Så på fredag och lördag blir de restaurang jobb underbart! Men nog om det.
Quantos är finare än någonsin och hoppar som den prins han är. Antares å andra sidan tänkte träna på sin hoppteknik och hoppade ut ur hagen. Vart rädd för en traktor som skottat vid hagarna i typ 10-20min och som kört där flera dagar. Men han hoppade varefall ut och ner i diket, Var ju inte så smart. Skrapat upp hela bakbenet men är inte halt. Såren läker fint men han har fått skritta 1-2h dag och står nu inne som Porslinshäst. Så snart såren är hela sätter vi igång med träningen ordentligt, tills dess blir det lättare ridning i alla gångarter. Snabb uppdatering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0