D1an

Igår fick mamma prova rida i D1an, mycket nöjd mor som strålade som en sol av lycka. Hon satt på en mycket nöjd Quantos som gick som den dressyrhäst han ibland är. Fantastiskt vad sadlar gör mycket! Känns bra att äntligen få en sadel som passar honom och mig. En dröm för många är just S1an och ja det är en dyr sadel men enligt mig är sadel bland de viktigaste i ens utrustning eftersom det är den som kan skada dom mest. Självklart har den varit en dröm för mig också bara att få prova, men eftersom den låg bra på båda hästarna vilket skulle vara svårt att hitta en sadel som gör så vart det den. Självklart är mina prinsar värda det bästa när dom är de bästa! Nu återstår en dressyrsadel och helst skulle jag se en D1a där då. Detta för min mammas skull, är hon verkligen värd! Men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0