Min ängel

När jag kliver innanför dörren vill jag än idag bara ropa på dig, mötas av din glada uppsyn och dina små grymtningar. Men varje gång möts jag av besvikelse att ännu en gång insett att du inte finns kvar på våran jord. Att inte få krypa ned i sängen med dig som trotts din storlek kunde konsten att ta en hel säng. Saknaden och tomrummet du lämnade efter sig är otroligt stort det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Jag är glad för de tio år vi fick med dig men trotts det önskar jag var dag att du ska komma tillbaka. När du lämnade oss tog du endel av mitt hjärta med dig till himlen, den delen är förevigt enbart din. Våran älskade ängel saknar dig varje sekund älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0