Hästsportmässan i Stockholm.

Då har man landat i sängen efter två mycket intensiva men extremt roliga dagar i Stockholm på mässan. Måsta än en gång höja mina fantastiska kollegor, skrattat så jag har ont i båda magen och kinderna. Mycket intressant resa som skapat en hel del inspiration hos oss allihopa tror jag. Vi har fått se massor med snygga nyheter och såklart har jag fått lära mig otroligt mycket. Hunnit med lite annat också så som nattbad med Sara och fått dricka vin som jag otroligt nog tyckte om! Ja mycket hinner man men nu väntar sängen, ny dag imorgon kommit in en hel del snygga saker i butiken, dags att komma in och kolla på dessa godingar innan någon annan hinner före! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0