Ett avsluatat kapitel

Jag har nu avslutat ett kapitel i mitt liv, även om denna gång inte helt och hållet. Men igår jobbade jag min sista arbetsdag på Näsvik. Jag har haft 8 roliga månader på detta stall med allt vad det hör till. många mysiga stunder på hästryggen men även många boxar att mocka. Men jag är glad att jag fick chansen att jobba på Näsvik igen och faktiskt tog den. Jag ska forsätta rid hästarna och även ibalnd hoppa in och hjälpa på gården. Sedan har vi lite spännande planer med lilla gullhumlan Marco som vi får se hur allt går. Men hur som helts så genom att jag slutade på Näsvik kan jag äntligen gå upp i tid på Piteå havsbad och bygga på ett annat kapitel i livet.
Tack Näsvik för den fina tid jag fick hos er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0