Fantastiskt år 2014!!

Jag är så himla glad att jag haft turen att träffa så många fina vänner. Man får knte glömma att man bara lever en gång och att man ska ta vara på varje minut. Jag har alltså lovat mig själv att detta år ska bli ett helt magiskt år och oförglömligt. Året har börjar bra och denna påsk har vi spenderat i Ritsem tillsammans med goa vänner. Myclet skoterkörning, mat och snö har det varit. Självklart har jag stått för vurpan denna gång.. Blåmärken och många ömma muskler rikare men verkar ha klarat mig undan några brott ännu en gång. Avslutade denna långhelg med att hoppa mina fina hästar, som varit på semester hemma på sandla. kan det blir så mycket bättre? 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0