Kort vecka snart helg

Snart går jag på helg och imorgon rullar bilarna norröver igen för ännu en helg i fjällen. Denna gång uppe på fjällen i en stuga utan verken ström och rinnande vatten men det blir ju kul det med. Bara köra skoter hela dagarna och så hoppas vi på fin väder. Så kan jag bättre på min brända näsa.. Men min kropp har inte återhämtat sig sedan påsk men efter det här är det en hel sommar att återhämta sig från skoterkörningen. Nu ska jag trycka igenom dom sista sidorna innan jag ska hem och göra maten inför imorgon, i övrigt är jag helt klar har hunnit tvätta allt från påsk och handlat så monterar vi draget idag på ena skotern så vi får med oss lite saker. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0